miercuri, 29 mai 2013

Liceu.



Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele -
Pedanţi profesori
Şi examene grele…
Şi azi mă-nfiori
Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele!


Liceu, – cimitir
Cu lungi coridoare -
Azi nu mai sunt eu
Şi mintea mă doare…
Nimic nu mai vreu -
Liceu, – cimitir
Cu lungi coridoare…


Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele -
În lume m-ai dat
În vâltorile grele,
Atât de blazat…
Liceu, – cimitir
Al tinereţii mele!  [G.Bacovia]


                     De mult timp stiu poezia de mai sus, insa pana azi, niciodata nu mi-a dat fiori. Astazi a fost ultima zi de scoala pentru mine si pentru colegele mele. Ne-am amintit impreuna de prima zi de scoala si am vazut poze din anii trecuti. Nu ne venea sa credem cand colegii mai mari ne spuneau ca o sa ne para rau, chiar ne doream sa terminam. Si uite ca am terminat...
                    Toata lumea stie ca am fost o clasa dificila..si pe buna dreptate. Dar sunt suta la suta sigura ca nu m-as fi potrivit mai bine in nici o alta clasa. Am crescut mult in anii astia, dar nu am crescuta singura. Au crescut impreuna cu mine, alte 30 de suflete minunate. Am avut (de fapt inca avem) o diriginta care a dat dovada de multa intelegere si rabdare. Nu cred ca altcineva ar fi rezistat in felul in care in care dansa a facut-o. Pentru tot sprijinul, va multumim!                     
                     Fetele m-au invatat ca trebuie sa razi orice s-ar intampla..si acum deja ne gandim la cateva rasete colorate. Tot de la ele stiu ca trebuie sa te lupti cu morile de vant, sa nu renunti! Trebuie sa nu iti fie teama ca esti diferit, trebuie chiar sa te mandresti cu asta. Pana acum am spus doar "fetelor", poate pentru ca asa spune toata lumea, dar nu putem uita baietii. Chiar si putini, ei ne-au inseninat zilele, fie cu un cantec, fie cu un banc.
                    Colegi minunati, va multumesc pentru amintirile pe care mi le-ati lasat!
                     


                            

2 comentarii:

  1. nu vreau sa ajung si eu acolo :(( liceul i cea mai frumoasa perioada din viata :X "ani de liceu cu absente la romana" :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu acum vad astaaa , Doamne, ce vremuri frumoase... ce tinere eram :( Ande here.

    RăspundețiȘtergere